Saturday, May 19, 2007

Film of AKU Students getting beaten up by University Security

Does any one remember this:
http://azarmehr.blogspot.com/2006/11/ucla-student-and-sabzevar-student.html

and how the IR lobbyists in the US became so vociferous with their protests to protect a "fellow Iranian"?

Well here is a video of an Iranian student activist at Amir Kabir university, getting beaten up by several university security, aka Herasat, agents :
http://video.google.com/videoplay?docid=-6158013345526324514

Will there be any protests by those who were manipulated by IR lobbyists in America? I doubt it.

See full report of the incident on Cityboy's blog:
http://cityboyblog.com/2007/05/19/clash-outside-amir-kabir-university/

4 comments:

Rancher said...

While the campus police probably violated their Use of Force Policies and played right into the hands of whomever, I still believe the whole thing was set up. Why don’t we orchestrate such outrages on UTube? Because we have tons of outrages that aren’t orchestrated. This is not anything new but before the MSM, anti-Semetic IMHO, didn’t cover it. Now we have the blogs. The blogs are COMING. RESISTANCE IS FUTILE.

Anonymous said...

در اجرای طرح ارتقای امنيت اجتماعی که از ابتدای ارديبهشت‌‏ماه آغاز شده, برخورد با مالکان خودروهای حامل افراد بدحجاب در دستور کار پليس قرار گرفته است، بر اساس اين طرح خودروهای حامل فرد بدحجاب يا خودروهايی که زنان بدحجاب راننده آن هستند، توسط ماموران اجرای طرح امنيت اخلاقی يا ماموران راهنمايی و رانندگی توقيف و به پارکينگ منتقل می‌‏شوند.
به گزارش خبرنگار ايلنا, نيروی انتظامی با اين توجيه که حضور فرد بدحجاب در خودرو از جرائم مشهود محسوب می‌‏شود، نسبت به برخورد با خودروهای حامل فرد بدحجاب اقدام کرده و راساً به توقيف خودروها می‌‏پردازد.

ماموران زنا زاده پلیس راهنمایی رانندگی بجای اینکه هزاران راننده که مانند حیوانات با سرعت غیر مجاز، عبور ممنوع و صدها مورد جرایم مشهود خطرناک را پیگیری کنند در برابر این جرایم سکوت می کنند و ماشین افرادی را که موهایشان پیداست توقیف می کنند!

Anonymous said...

بايد اميدوار بود که لابی های جمهوری اسلامی در پشتيبانی از لمپن های حراست دانشگاه سخنی نگويند و اتهام و تهمتی به دانشجوی درمانده نزنند. مگر در موارد مشابه، لابی مشهور آقای ـسردبير خودم ـ دست به انتقاد و تهمت به قربانيان حکومت نزد؟ـ

Bardia said...

چند روز پیش در گزارشی تلویزیونی از حوزه علمیه قم، طلبه ای هیجده ساله می گفت که: " ما نمی خواهیم مانند دانشجویان دانشگاه فقط کار تجربی بکنیم." این نشانگر اینست که اینان نمی خواهند ببینند که دانشجویان آگاه امروزی بیشتر از پیش در کارشان دخالت کنند. در بین این طلبه ها دخترانی از مالزی و پاکستان و حتی امریکا بودند که دست نشانده رژیم هستند تا تبلیغات سو در غرب براه بیاندازند و جامعه غرب را نیز به دام این تبهکاران مسلمان گرفتار کنند. غرب نیز بخوبی در این دام افتاده است، حال چه زمانی از خواب بیدار می شوند، کار از کار گذشته است
این است « وحدت حوزه و دانشگاه» و ترکیب «آب و روغن» که این فراموش شدگان حوزه هنوز میپندارند که دارند کاری کارستان در میدان دایره وار دین انجام می دهند